22 november 2008

100 unika besökare!


Jag vill fira att jag har haft över 100 unika besökare, på mindre än en månad, med att lotta ut en mössa som vi tillsammans designar!
Lämna en kommentar så får ni 1 lott, gör ett inlägg i din blogg där du tipsar om min tävling, så får du 2 lotter! Har du ingen blogg, så kan du tipsa 3 vänner via e-mail och får 2 lotter!
Har du ingen blogg måste du komma ihåg att lämna e-mail adressen!
Tävlingen pågår till den 30 november. Vinnaren meddelas via sin blogg eller mail. Vinnaren kommer även att publiceras på bloggen!
Lycka till!

10 kommentarer:

Lotta sa...

Då får jag väll ta lott nr 1 och 2 *ler*
Ha en underbar dag
Kram Lotta

Therese sa...

Men så duktig du är, jag har surfat runt lite och kollat i din blogg! Önskar man var lika händig som du... Naturligtvis vill även jag vara med i din utlottning, jag har länkat på min blogg:

http://lurans.blogg.se/2008/november/unik-mossa.html

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

Kram Therese

Hanna sa...

Hej Stina!
Vilken fin blogg du har!
O vad du pysslar =D
Syrran har ju visat en del smycken som hon fått av dig... men du virkar o stickar o grejar oxå alltså.
Hua, o folk tycker att jag e pysslig!?
Ja, min blogg fick jag reda på att jag hade när jag kom hem från jobbet igår :D
Har ju länge funderat på o börja blogga, men aldrig gjort slag i saken...
Men nu när kära maken fixat d åt mig så får jag väl ta mig i kragen o börja blogga på allvar, hehe..

Kram Hanna

Ann-Christine sa...

Hej gosgumm(or)! Fin blogg, vad kul!

E så mycket jag vill köpa av dig, behöver nya halsband, ny mössa, VANTAR!!! ja jösses!

Vi ses snart iaf! Lycka til med allt!

Pussar i massor!!

lilla hjärtat sa...

Hej!

Lika kul varje gång man hittar en ny blogg....Har själv inte bloggat så länge. Självklart vill jag vara med på utlottningen på en fin mössa. Virkar inget själv tyvärr. Hjärt mössan skulle passa mig perfekt ; ) Kika gärna in hos mig.

Solveig Lövendahl sa...

Jag vill hemskt gärna vara med!!

Elin sa...

Hej hopp! Jag kan ju berätta detta som jag har glömt att berätta. Martti har snott min svarta mössa som jag fick av dig :P Eller vi turas om att ha den. Men han gillar den starkt! Vi ses i helgen! Hälsa min älskling! Puss

Kerstin sa...

Ååå, fina mössor!
Jag älskar mössor å vill gärna vara med i utlottningen.
Har ingen blogg, men mail kerstinlovendahl@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och har länkat i min blogg
http://mammamuh.blogg.se/tavla

sara (sarajuliaelida@hotmail.com) sa...

hej och grattis till 100 besökare! jag skulle gärna vara med i tävlingen om en fin mössa. vet inte riktigt hur jag skulle vilja att den såg ut då men det ska jag fundera på :)